Autorulota este un vehicul ce servește în același timp atât ca mijloc de transport, cât și ca spațiu de locuit. Este practic o casă pe roți, construită în jurul unui autoșasiu. În funcție de model, sunt echipate cu 2-7 locuri pe scaune, 4 locuri de dormit, bucătărie (dotată cu aragaz, frigider, chiuvetă, blat de lucru), baie (cabină de duș cu apă caldă/rece, WC, chiuvetă), spații mari de depozitare, apă caldă și căldură.
Autorulotele Car Path au echipare specială de iarnă, cu încălzire pe gaz sau motorină de capacitate mărită, încălzire electrică în podea, protecție antiîngheț a instalațiilor, făcându-le utilizabile în condiții de confort deosebit la temperaturi între -40 + 50 grade Celsius.
Autorulotele sunt pe deplin funcționale atât în modul camping (conectate la surse de utilități, în camping), cât și în modul off camping (pe plajă sau în vârf de munte, fără curent electric, apă, gaz). Autorulotele sunt destinate circuitelor, parcurgerii mai multor destinații într-un timp relativ scurt. Autorulotele noastre parcurg între 500 – 21,000 km per închiriere, fiind închiriate între 3 zile și 2 luni per închiriere.
Da. În acest moment există în mod oficial 57 camping-uri acreditate în România. O listă completă o puteți găsi la acest link, multumita unor profesioniști în domeniu (dl. Dan Casandroiu – căruia îi mulțumim!). De asemenea, puteți încerca „wild camping”: pur și simplu în natură, cu respectarea următoarelor precauții:
Cu toate că „înțelepciunea populară” spune că nu avem locuri de campare ca în Occident, nu avem șosele, etc., România este destinație de prim rang în turismul cu autorulota și, mai nou, și cu rulota. Motivul principal îl reprezintă natura aproape neatinsă de om (spre deosebire de restul Europei); farmecul satelor și tradițiilor românești, fauna incredibilă din munții României, Delta Dunării, Transilvania și multe alte zeci de atracții.
Tururile cu autorulota, organizate de către marile companii europene, având ca destinație România, sunt vândute cu 2 ani de zile în avans. În plus, riscul de furt din autorulotă în Romania este mult scăzut față de anumite regiuni din Europa (S Franței, Sicilia, etc).
În general o autorulotă consumă motorină, aproximativ 9-13 l/100 km, în funcție de încărcare și stilul de condus.
În cazul autorulotelor, viteza de deplasare este cu aprox. 30% mai scazută decât cea a autoturismelor. Din punct de vedere legal nu este nici o limitare specială pentru autorulote, ele respectă aceleași restricții ca și autoturismele. Pe autostrăzi recomandăm o viteză de deplasare de 100-110 km/h.
Pe șosele naționale o viteză de 80 km/h. Pe drumuri virajate trebuie manifestată o atenție sporită, datorită greutății și înălțimii se poate produce balans. În general pe aceste drumuri se recomandă o viteză cu 10 km/h mai scăzută decât indicatorul de viteză postat pe drumul respectiv.
Cu cât timp înainte trebuie să mă programez pentru a închiria o autorulotă?
Dacă v-ați decis să închiriați o autorulotă ar trebui să ne contactați cât mai repede pentru că exista multe cereri si doar așa vă putem onora programarea. Este bine de reținut, totuși faptul că nu preluăm rezervări cu plecare sub 2 saptămâni de la momentul rezervării deoarece suntem nevoiți să facem procedurile de verificare a clienților, dar și alocarea autorulotelor.
Ne puteți contacta oricand la hello@inchirieriautorulotebrasov.ro, unul din operatorii noștri vă va răspunde eventualelor întrebări.
Sau folosește datele noastre de contact.
Durata minimă de închiriere este de 2 nopți. Din motive de verificări tehnice necesare autorulotelor, nu închiriem pe perioade mai mari de 70 de zile.
Te întrebi unde poți să parchezi autorulota, având în vedere faptul că locurile de parcare sunt destul de limitate?
Poți parca oriunde autorulotele în regim de autoturism, însă, în cazul în care vreți să parcați pe autostradă țineți cont de faptul că există anumite reguli: nu aveți voie să deschideți veranda sau să scoateți masa și scaunele de camping. În țară sunt amenajate campinguri unde puteți opri cu autorulota, iar în Europa acestea sunt și mai dese.
Nu avem o limită de kilometri, în niciun caz nu vrem să îngrădim libertatea și creativitatea creării traseului de vis. Trebuie însă să fim informați de traseul ce urmează să îl parcurgeți, este posibil ca în unele țări să aveți nevoie de documentație extra (ex: procură, împuternicire). Anumite oferte pot include kilometri, iar km extra vor fi taxați.
Autorulotele sunt autovehicule speciale din categoria M1, la fel ca şi autoturismele.
Astfel, in majoritatea tarilor taxele de drum (vigneta) este la fel ca și autoturismele. Țarile care aplica taxe separate de autostrada, tarifele pot fi cu 30% mai mari, comparativ cu autoturismele
În cazul autorulotelor pot interveni, rareori, următoarele tipuri de defectiuni:
Autorulotele sunt modele noi, performante, aproape de ultima generație. Este foarte improbabil să se defecteze. Totuși, în cazul unei defecțiuni, vă rugăm să ne contactați imediat cu descrierea problemei.
Dacă autorulota nu poate fi deplasată, se apelează nr. de asistență rutieră europeană.
De fiecare dată când porniți și plecați cu autorulota la drum trebuie să verificați:
– Basic, zero costuri, inclusă în tariful de închiriere, riscul tău în caz de daună sau furt este de pana la 400-800 eur , in functie de garantia corespunzatoare tipului de rulota/autorulota ales;
– Platinum 30 euro/zi (minim 7 zile/sejur), nu ai niciun risc dpdv casco
Se va reține o garanție cuprinsa intre 400-800 eur, in functie de tipul de rulota/autorulota aleasa) ce
reprezintă responsabilitatea ta în caz de daună sau furt, returnabilă după predarea autorulotei în bune condiții.
In cazul producerii unor daune neacoperite de asigurator, se va retine contravaloarea garantiei constituite iar in cazul in care daunele cauzate sunt mai mari, clientul va suporta contravaloarea acestora. In cazul returnarii autorulotei in aceleasi conditii in care a fost preluata, fara daune, garantia se va returna clientului integral prin aceeași modalitate în care a fost încasată (transfer bancar).
Folosirea defectuoasă a accesoriilor/echipamentelor de pe autorulota nu face obiectul asigurării Casco.